¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
En la distancia siempre dibujaremos la W
DBSK-México
Actualmente el foro está inactivo, pero seguimos informando sobre las actividades de TVXQ y JYJ en nuestro blog, donde encontraran información actualizada además de Lyrics, imagenes y muchascosas más ^^ visitanos http://dbskpolarismexico.blogspot.com/
Cantidad de envíos : 4 Fecha de inscripción : 08/06/2009 Edad : 35
Tema: Mirotic (HOT HOT HOT version) Vie Dic 18, 2009 6:01 pm
Hola hola ^^ bueno pues este creo que es mi primer tema... acabo de encontrarme con esta belleza. Ciertamente todos aquí conocemos la canción, pero esta viene con subtítulos en inglés... no es una traducción literal, es una versión como el título lo indica HOT :shock:
Seguramente muchos ya saben de qué se trata... pero más tarde traigo la traducción.
Ay Diooooooossss *Coffee muere de una hemorragia nasal* Me abstengo de hacer más comentarios... mi post se volvería un eropost <XDDDD
Letra
Spoiler:
I feel your scarlet passion burning deep inside me, baby there’s nothing I can do but drown Within this sensual fire Oh, did you ever know? You're my all, oh~
The ember flames of love It makes me drown in this hot red ocean I'm breakin' my rules again But, baby on you I can't abstain You're the one I've wanted All this time, oh~
There's no more waitin' I know you're cravin' Let's do this, baby And start the lovin' I got you under my skin
You know you want me So come and get me Let's stop pretendin' It's time for lovin' I got you under my skin
You know that I'm the only one To quench the ache you're feelin' So won't you drink me up And put me back in your longin' heart I'm here to give it hard All for you, oh~
You got me tight I'm feeling so good Inside your ruby crystal I'm hearing the screams you make I'm seeing the stars align So let me touch you now Feel your all
So baby, tell me How do you want me? I'm here to please ya So come and tell me I got you under my skin
I wanna do more So won't you let me? I'll drive you crazy You'll love it, baby I got you under my skin
You know how much it turns me on To turn you on With the moves I make This complex game of push-and-pull's Too exciting, but girl I won't complain Yeah Time to claim my prize You know you got it! YEAH~
C'mon, c'mon I got you under my skin
Intense desire Going on between the two of us Like crimson tide Turning things to red With waves of love
My devil's ride I'm so breathless in this ecstasy This sizzling fire Driving me to edge of sanity I got you under my skin
There's no mistakin' You're made for lovin' You do it right, babe LIke no one else can I got you under my skin
Oh, girl I'm comin' Just keep seducin' This heat's so temptin' You're so enticin' I got you under my skin
yoochungirl
Cantidad de envíos : 51 Fecha de inscripción : 02/01/2010 Edad : 33 Localización : con mi ratoncito *o*
Tema: Re: Mirotic (HOT HOT HOT version) Sáb Ene 02, 2010 3:30 pm
waaaaaaaaa este fue el primer video que vi de ellos!!! es genial *o*!! esos pasos!!!! kyaaaaaa muero x.x!!!!!!
mairim
Cantidad de envíos : 55 Fecha de inscripción : 22/09/2009
Tema: Re: Mirotic (HOT HOT HOT version) Sáb Ene 30, 2010 1:48 am
exacto sus pasos son geniales :shock:
en todos sus videos te quedas en shock or lo bien q bailan
son unos dioses :cheers:
Wampi
Cantidad de envíos : 15 Fecha de inscripción : 18/11/2009 Edad : 32 Localización : * YaOi LaNd *
Tema: Re: Mirotic (HOT HOT HOT version) Jue Abr 08, 2010 6:12 pm